„Polskie Jabłko” dla „Pszczółki”

Fabryka Cukierków „Pszczółka” otrzymała od Agencji Rynku Rolnego prestiżową Statuetkę „Polskie Jabłko”. Nagroda została wręczona przez wiceminister rolnictwa Zofia Szalczyk oraz Prezesa ARR Radosława Szatkowskiego podczas tegorocznych Targów Żywności Polagra w Poznaniu.

Nagroda „Polskie Jabłko” została przyznana za aktywny udział FC „Pszczółka” w działaniach promujących polskie specjalności żywnościowe na świecie. Statuetkę wręczono podczas III międzynarodowej konferencji „Potencjał eksportowy branży polskich specjalności żywnościowych”.

– To dla nas niezwykle ważne i prestiżowe wyróżnienie. Potwierdza nasz potencjał eksportowy i rosnący udział na zagranicznych rynkach – powiedział Marek Spuz vel Szpos, Prezes Zarządu FC „Pszczółka” Sp. z o.o.

Słodycze z „Pszczółki” cieszą się rosnącym powodzeniem poza granicami Polski. Można je znaleźć na sklepowych półkach m.in. w USA, Niemczech, Azerbejdżanie, Słowacji, Litwie, Estonii, Mongolii. Eksport stanowi obecnie około 15 procent całej sprzedaży i wciąż rośnie.