Fabryka Cukierków „Pszczółka” Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko:
Kierownik ds. marketingu
O stanowisku
- Kreowanie i rozwijanie strategii marketingowej na poziomie lokalnym, budowanie relacji z otoczeniem oraz dbałość o pozytywny wizerunek marki w szerokim ujęciu;
- Bieżąca analiza trendów, działań konkurencji i otoczenia biznesowego; opracowywanie raportów oraz rekomendowanie strategicznych działań dla Zarządu;
- Projektowanie i wdrażanie kompleksowej strategii promocji, reklamy oraz działań z zakresu CSR, we współpracy z kluczowymi interesariuszami;
- Planowanie i realizacja działań promocyjnych, w tym: organizacja eventów, współpraca z mediami, wdrażanie nowoczesnych technologii w komunikacji marketingowej oraz przygotowywanie atrakcyjnych materiałów promocyjnych;
- Wspieranie promocji poprzez badania rynku, przygotowanie business planów oraz optymalizację działań sprzedażowych;
- Planowanie strategii komunikacyjnej, rozwijanie relacji z mediami oraz dbanie o spójny przepływ informacji w organizacji;
- Rozwój i aktualizacja treści internetowych, w tym strony internetowej oraz mediów społecznościowych, we współpracy z dostawcami usług i treści;
- Przeprowadzanie analizy rynku w celu skutecznego dostosowania oferty do oczekiwań klientów;
- Budowanie i pielęgnowanie relacji z kluczowymi interesariuszami, w tym m.in. firmami i administracją lokalną.
Czego oczekujemy
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki – marketing, zarządzanie, PR lub pokrewne);
- Minimum 4-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w obszarze marketingu, PR lub zarządzania marką, mile widziane w organizacjach z branży cukierniczej;
- Doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej oraz budowaniu wizerunku marki;
- Znajomość aktualnych trendów, biegłość w tworzeniu analizy rynku, działań konkurencji i przygotowywaniu rekomendacji na podstawie danych;
- Umiejętność tworzenia długoterminowych strategii marketingowych oraz dostosowywania działań do dynamicznie zmieniającego się rynku;
- Bardzo dobra znajomość nowoczesnych narzędzi marketingowych (w tym: systemów CMS, analityki marketingowej, marketing automation);
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, umożliwiające budowanie relacji z otoczeniem zewnętrznym oraz wewnętrznym;
- Umiejętność zarządzania zespołem, motywowania i rozwijania pracowników;
- Zdolność do pracy pod presją czasu i efektywnego zarządzania wieloma projektami jednocześnie;
- Proaktywność w poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań oraz w inicjowaniu nowych działań;
- Doświadczenie w współpracy z mediami, partnerami biznesowymi;
- Biegła znajomość języka polskiego oraz języka angielskiego, umożliwiająca pracę w środowisku międzynarodowym.
Co oferujemy
- Stałe i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia;
- Przyjazną atmosferę pracy;
- Możliwość skorzystania z benefitów pracowniczych (pakiet socjalny, ubezpieczenie grupowe, ubezpieczenie medyczne);
- Możliwość rozwoju zawodowego i podwyższania kwalifikacji.
Aplikuj na stanowisko
Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie CV na email: Rekrutacja.Pszczolka@fcpszczolka.pl wpisując w tytule wiadomości: Kierownik ds. marketingu
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty oraz pozostawienia rekrutacji bez rozstrzygnięcia.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
KONTAKT: Fabryka Cukierków „Pszczółka” Sp. z o.o., ul. Ludwika Spiessa 7, 20-270 Lublin
Tel. 81-463-23-09, 81-463-23-08, 81-463-23-04
Data ważności oferty pracy: 11.04.2025 r.