Ogłoszenie na stanowisko: Specjalista ds. organizacyjno-prawnych
O stanowisku
- koordynacja w zakresie zapewnienia spójności aktów wewnętrznych Spółki – współpraca z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi Spółki w zakresie opracowywania, aktualizacji i opiniowania wewnętrznych aktów prawnych Spółki, regulacji/ regulaminów/instrukcji itd.,
- współudział w opracowywaniu zmian strukturalnych oraz dostosowywaniu dokumentów wewnętrznych do wprowadzonych rozwiązań;
- współudział w projektowaniu dokumentów istotnych dla właściwego funkcjonowania Spółki,
- koordynacja i udział we wdrożeniu zapisów polityk, porozumień, regulacji w ramach grupy kapitałowej,
- zapewnienie spójności rozwiązań organizacyjnych w ramach Spółki,
- koordynacja i udział w przygotowywaniu dokumentacji na posiedzenia Zarządu, Rady Nadzorczej, we współpracy z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi Spółki oraz współpraca z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi nadzoru właścicielskiego,
- przygotowywanie projektów uchwał organów Spółki oraz pism, pełnomocnictw, prezentacji, raportów, sprawozdań,
- nadzór nad obiegiem dokumentacji, w tym administrowanie i archiwizacja dokumentacji organów Spółki oraz prowadzenie wykazu, wewnętrznych aktów normatywnych Spółki,
- monitorowanie wykonania uchwał i decyzji organów Spółki,
- wykonywanie czynności zw. z dokonywaniem wpisów w szczególności: do KRS, CRBR,
- prowadzenie spraw związanych z obsługą organów Spółki;
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem i odwoływaniem prokur i pełnomocnictw oraz ich ewidencja i archiwizacja,
- bieżąca współpraca z obsługą prawną Spółki.
Czego oczekujemy
- wykształcenie wyższe kierunkowe: preferowane ukończenie studiów prawniczych,
- znajomość przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem prawa cywilnego, handlowego, gospodarczego,
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z tworzeniem aktów prawnych/ obsługą prawną,
- doświadczenie w sporządzaniu wewnętrznych aktów normatywnych (uchwał, zarządzeń, itp.) oraz protokołów z posiedzeń organów korporacyjnych,
- doświadczenie w pracy przy obsłudze organów korporacyjnych w spółce prawa handlowego lub w pracy w charakterze pracownika w dziale prawnym instytucji, podmiotów państwowych lub prywatnych /kancelariach/biurach zarządu,
- znajomość zasad tworzenia prawa, znajomość zagadnień z zakresu organizacji i zarządzania, umiejętność analitycznego, syntetycznego i twórczego myślenia, umiejętności formułowania myśli w sposób jasny i rzeczowy,
- komunikatywność, otwartość, i umiejętności interpersonalne,
- elastyczność i umiejętność szybkiego reagowania na pojawiające się zagadnienia,
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Co oferujemy
- stałe i stabilne zatrudnienie,
- umowę o pracę na pełny etat – zatrudnienie bezpośrednio przez Fabrykę Cukierków „Pszczółka” Sp. z o.o.,
- atrakcyjny pakiet socjalny, m.in.: świadczenia świąteczne, dofinansowanie wypoczynku,
- prywatną opiekę medyczną,
- ubezpieczenie na życie,
- możliwość rozwoju zawodowego i podwyższania kwalifikacji.
Aplikuj na stanowisko
Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie CV na email: Rekrutacja.Pszczolka@fcpszczolka.pl wpisując w tytule wiadomości: Specjalista ds. organizacyjno-prawnych
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty oraz pozostawienia rekrutacji bez rozstrzygnięcia.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.