Fabryka Cukierków „Pszczółka” otrzymała od Agencji Rynku Rolnego prestiżową Statuetkę „Polskie Jabłko”. Nagroda została wręczona przez wiceminister rolnictwa Zofia Szalczyk oraz Prezesa ARR Radosława Szatkowskiego podczas tegorocznych Targów Żywności Polagra w Poznaniu.
Nagroda „Polskie Jabłko” została przyznana za aktywny udział FC „Pszczółka” w działaniach promujących polskie specjalności żywnościowe na świecie. Statuetkę wręczono podczas III międzynarodowej konferencji „Potencjał eksportowy branży polskich specjalności żywnościowych”.
– To dla nas niezwykle ważne i prestiżowe wyróżnienie. Potwierdza nasz potencjał eksportowy i rosnący udział na zagranicznych rynkach – powiedział Marek Spuz vel Szpos, Prezes Zarządu FC „Pszczółka” Sp. z o.o.
Słodycze z „Pszczółki” cieszą się rosnącym powodzeniem poza granicami Polski. Można je znaleźć na sklepowych półkach m.in. w USA, Niemczech, Azerbejdżanie, Słowacji, Litwie, Estonii, Mongolii. Eksport stanowi obecnie około 15 procent całej sprzedaży i wciąż rośnie.