Już od najbliższego weekendu będzie można spróbować w Lublinie smaku lodów, których składnikami będą karmelki z Fabryki Cukierków „Pszczółka”. Ta niecodzienna inicjatywa
to wynik współpracy pomiędzy dwoma lubelskimi firmami: „Portofino”
i producentem słodyczy.
– Poszukujemy nowoczesnych kanałów sprzedaży i promocji swoich słodyczy. Od dłuższego czasu myśleliśmy o takim projekcie, ale zależało nam aby do współpracy zaprosić lubelską firmę, która oferuje podobnie jak my, najwyższej jakości produkty, a także stawia na naturalne i zdrowe składniki. Bardzo się cieszę, że udało nam się porozumieć z „Portofino”, bo to marka znana od lat na lokalnym rynku, która cieszy się także dużym powodzeniem wśród smakoszy lodów – mówi Aleksander Batorski, prezes Fabryki Cukierków „Pszczółka” sp. z o.o. w Lublinie.
Na początku będzie można kupić cztery smaki lodów „Pszczółki”, które powstaną na bazie znanych i cenionych od lat przez klientów karmelków. Będą to „Kukułki”, Miętowe Lubelskie” oraz „Jogusie”. Te ostatnie w zależności od sezonowości owoców będą dostępne w czterech smakach: pachnącej poziomki, słodkiej maliny, kwaśnej cytryny i soczystej brzoskwini. „Portofino” będzie także oferować lody o smaku orzechowego cappuccino, których składnikiem będą cukierki czekoladowe „Coffee Amo”.
– To bardzo ciekawy projekt dwóch lubelskich firm, mający moim zdaniem spory potencjał wizerunkowy. Z sukcesem rozszerzyliśmy naszą działalność o produkcję naturalnych lodów, więc propozycja „Pszczółka” wydała nam się bardzo interesująca. Dzięki temu mamy możliwość uzyskania niepowtarzalnego smaku lodów. Czekamy teraz na pierwsze reakcje naszych klientów – mówi Małgorzata Stachyra, właścicielka „Portofino”.
Lody o smaku pszczółkowych cukierków będzie można spróbować w kilku miejscach w Lublinie. Przede wszystkim w lodziarni „Portofino” na Rynku Starego Miasta, ale także na Słonecznym Wrotkowie, w Aqua Lublin, w restauracji 2 PI ER w Lubelskim Centrum Konferencyjnym oraz w restauracji „Portofino” nad Zalewem Zemborzyckim. Punkty sprzedaży zostaną wyposażone w banery i flagi. Powstało także wspólne logo dla całej akcji.
Partnerzy podkreślają, że są otwarci i gotowi na rozszerzenie współpracy o dalsze smaki. Jakie? O to zarówno „Pszczółka” jak i „Portofino” zapytają swoich klientów w mediach społecznościowych, a także podczas bezpośredniej sprzedaży lodów.