14 września Fabryka Cukierków „Pszczółka” gościła dziennikarzy, którzy mieli okazję na własne oczy zobaczyć jak powstają cukierki i jak zmieniło się portfolio „Pszczółki”. Dzięki uruchomieniu nowoczesnego zakładu produkcyjnego, klienci, oprócz znanych i lubianych od lat karmelków, będą mogli spróbować także pralinek, cukierków czekoladowych oraz galaretek.
W okresie jesienno-zimowym na sklepowych półkach pojawi się sześć nowych cukierków. Będą to Czekoladowe Fantazje, czyli delikatne praliny z aksamitnym kremem oblane gęstą czekoladą. Cukierki dostępne są w czterech smakach: egzotycznego kokosa, intensywnego adwokata, aromatycznej kawy oraz niebanalnej pistacji. Kolejna nowość to Czekoladowe Sympatie – pralinki w kształcie kuli z nadzieniem o smaku śmietankowym i orzechowym. Połączenie gęstej czekolady z lekkim kremem to mieszanka, która pozwoli poznać beztroski smak przyjemności. Wyrafinowany i niepowtarzalny smak tych deserowych pralinek z pewnością na długo pozostanie w pamięci.
Dla miłośników owocowych smaków „Pszczółka” przygotowała Pychałki, które pod gęstą, rozpływającą się w ustach czekoladą kryją truskawkowe nadzienie, a w nim zatopione zostały delikatne chrupki. Cukierki wzbogacone zostały o wapń oraz magnez, dlatego oprócz wyjątkowych walorów smakowych, dostarczają także cennych dla zdrowia składników. Ta lekka kompozycja idealnie sprawdzi się jako słodka przekąska. Kolejną zupełnie nową kategorią cukierków, która wzbogaci ofertę „Pszczółki” są galaretki, a wśród nich owocowe galaretki delikatnie oprószone cukrem – Słoneczne. Ich wnętrze kryje naturalny sok owocowy. Dostępne są w czterech soczyście owocowych smakach: orzeźwiającej cytryny, skąpanej w słońcu pomarańczy, dojrzałej wiśni i słodkiego jabłka. Dodatkowo, cukierki zostały wzbogacone o cenną dla zdrowia witaminę C.
– Z satysfakcją mogę powiedzieć, że rozpoczynamy właśnie nowy etap działalności Fabryki Cukierków „Pszczółka”. Cieszę się, że możemy zaoferować produkty, które do tej pory nie były dostępne w naszej ofercie. Jesteśmy jednym z najbardziej znanych producentów karmelków, a dzięki rozszerzeniu portfolio, będziemy mogli rozwijać się na rynku wyrobów czekoladowych i konkurować z najlepszymi- mówi Aleksander Batorski, Prezes Zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka” sp. z o.o.
Barwna i nowoczesna szata graficzna z pewnością wyróżni cukierki na sklepowych półkach. Wszystkie owijki mają spójny element nawiązujący do zmienionego wizerunku „Pszczółki” – żółty kolor
z elementami łąki i logo, który pojawia się na wszystkich produktach i jest elementem identyfikacji wizualnej marki.
Dziękujemy za wizytę i życzymy wszystkiego słodkiego!