7 listopada w Warszawie odbył się Kongres Słodycze i Przekąski Sweets & Snacks 2017, organizowany przez redakcję magazynu Wiadomości Handlowe. W wydarzeniu nie mogło zabraknąć także Fabryki Cukierków „Pszczółka”. To już trzecia edycja kongresu, który co roku gromadzi największych przedstawicieli z branży słodyczy i przekąsek.
Prezes FC „Pszczółka” Aleksander Batorski był jednym z prelegentów w debacie: Nowy porządek. Rynek słodyczy i przekąsek w czasach żywieniowej rewolucji, która poświęcona była najnowszym trendom panującym na rynku. Wśród poruszanych tematów pojawiły się tendencje zakupowe współczesnych konsumentów, między innymi rosnąca popularność produktów funkcjonalnych
i prozdrowotnych.
FC „Pszczółka”, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, wprowadziła już do swojego bogatego portfolio słodycze wzbogacane o składniki cenne dla zdrowia. Są to m.in. cukierki Musss Plus, zawierające wit. C oraz magnez, a także galaretki Słoneczne z sokami owocowymi i wit. C oraz Pychałki z dodatkiem wapnia i magnezu.
– Kongres jest doskonałą okazją do tego, aby zaprezentować ofertę produktów wyselekcjonowanej grupie odbiorczej. To także niepowtarzalna szansa, aby nawiązać bezpośrednie kontakty z osobami, decydującymi o zakupach słodyczy np. do sieci handlowych. Podczas spotkania jest też czas na rozmowy i konsultacje z najlepszymi specjalistami oraz spotkania biznesowe – powiedział Aleksander Batorski, prezes zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka” sp. z o.o.
Kongres Słodycze i Przekąski Sweets & Snacks 2017 to spotkanie, które łączy ze sobą kluczowe firmy, wpływające na rozwój rynku. Co roku, gromadzi producentów, dystrybutorów i eksporterów słodyczy i przekąsek, ale także menadżerów zarządzających i kupców oraz dostawców usług i rozwiązań dla producentów słodyczy, przekąsek. Jest to też platforma wymiany doświadczeń i wiedzy.