Fabryka Cukierków „Pszczółka” wspólnie z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Lublinie, zorganizowała akcję społeczną – „Krew na wakacje”. Projekt dotyczy propagowania idei honorowego krwiodawstwa. Wzięło w niej udział kilkadziesiąt osób, pracowników „Pszczółki” oraz sąsiadów z lubelskiej strefy ekonomicznej: producenta wyposażenia sklepów Modern Expo i drukarni Intrograf.
– Akcję zaplanowaliśmy na początek wakacji, gdyż właśnie podczas lata krew jest najbardziej potrzebna. Liczyliśmy na zrozumienie i zaangażowanie naszych pracowników i tak się stało, z chęcią włączyli się do tej inicjatywy. Mamy nadzieję, że akcja „Krew na wakacje” na stałe wejdzie w kalendarz wydarzeń nie tylko w naszej Spółce, ale także i na Strefie Ekonomicznej – powiedział Aleksander Batorski, Prezes Zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka” sp. z o.o.
Prowadzona przez „Pszczółkę” i Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa akcja zmierza do zabezpieczenia mieszkańców regionu lubelskiego w krew i jej składniki oraz zarejestrowania jak największej liczby osób, jako potencjalnych dawców szpiku.